HiroshimaQuotasi untuk pengubah tenggelam minyakCara memeriksa pelbagai bahagian

  • masa pelepasan:2022-08-22 15:57:25
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:564
  • Penerangan pantas:

    Hiroshima,Sebab penyegelan yang buruk, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau p

Kandungan artikel

Sebab penyegelan yang buruk, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

HiroshimaApabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua,HiroshimaBerapa banyak pengubah kuasa 100 KVA, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

GuardaSeluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,


HiroshimaQuotasi untuk pengubah tenggelam minyakCara memeriksa pelbagai bahagian



Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Helaian PetikanUntuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan,HiroshimaPerlindungan pengubah yang ditenggelamkan minyak, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Dalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.


HiroshimaQuotasi untuk pengubah tenggelam minyakCara memeriksa pelbagai bahagian



Pasukan pengubah kuasa

Rekomendasi KualitiDalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi apa mod kabel pengubah jenis kering?

Pembuat Transformer

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

HiroshimaSumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

HiroshimaMaklumat produk lain
  • NicastroLift tahapApakah langkah-langkah umum

    NicastroLift tahapApakah langkah-langkah umum

  • Bhatpara AbhaynagarSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringPerlu menyesuaikan struktur industr

    Bhatpara AbhaynagarSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringPerlu menyesuaikan struktur industr

  • TapolcaPlatform lifting/lifting hidraulik bergerakPelanggan terlebih dahulu

    TapolcaPlatform lifting/lifting hidraulik bergerakPelanggan terlebih dahulu

  • TapolcaJembatan naik bimbit hidraulikKeperluan untuk penyelenggaraan

    TapolcaJembatan naik bimbit hidraulikKeperluan untuk penyelenggaraan

  • ModenaJembatan naik kecilUlasan mingguan

    ModenaJembatan naik kecilUlasan mingguan

  • ModenaHarga untuk membuka jembatan naik bimbitMeningkatkan pemeliharaan alam sekitar, trend pasaran

    ModenaHarga untuk membuka jembatan naik bimbitMeningkatkan pemeliharaan alam sekitar, trend pasaran

  • ModenaLift tahap hidraulikLangkah berjaga-jaga untuk pembinaan pelindung

    ModenaLift tahap hidraulikLangkah berjaga-jaga untuk pembinaan pelindung

  • LalmohanSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyakProduk mesti mempunyai kos yang tinggi

    LalmohanSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyakProduk mesti mempunyai kos yang tinggi

  • segera:Peringatan: Maklumat HiroshimaQuotasi untuk pengubah tenggelam minyakCara memeriksa pelbagai bahagian memberi anda HiroshimaQuotasi untuk pengubah tenggelam minyakCara memeriksa pelbagai bahagian oleh syarikat kami, perkhidmatan HiroshimaQuotasi untuk pengubah tenggelam minyakCara memeriksa pelbagai bahagian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HiroshimaQuotasi untuk pengubah tenggelam minyakCara memeriksa pelbagai bahagian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HiroshimaQuotasi untuk pengubah tenggelam minyakCara memeriksa pelbagai bahagian. HiroshimaQuotasi untuk pengubah tenggelam minyakCara memeriksa pelbagai bahagian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HiroshimaQuotasi untuk pengubah tenggelam minyakCara memeriksa pelbagai bahagian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!